Для вчителів


Доведено, що музика активізує багато ділянок мозку та приносить користь дітям у соціальному й емоційному плані. У статті зазначено сім сфер життя дитини, на які, відповідно до результатів досліджень, позитивно впливає музика https://childdevelop.com.ua/articles/develop/1758/

Сім різних сфер життя дитини, на які музика впливає позитивно й сприяє гармонійному розвитку
CHILDDEVELOP.COM.UA
Фото Рукоделие Творчество Тётушка.ру.

Фото Рукоделие Творчество Тётушка.ру.

Фото Рукоделие Творчество Тётушка.ру.

Фото Рукоделие Творчество Тётушка.ру.

 Конкурс "Українське народознавство"
Активну участь діти 4 класу взяли у конкурсі "Українське народознавство" на сайті vseosvita.ua
Народознавство – це сукупність знань про народ, його історію, побут, матеріальну та духовну культуру, виховання, освіту, а також здобутки народних ремесел і промислів, різних галузей мистецтва, досягнення в сфері родинного, громадського, виробничого й державного життя.

Мета конкурсу: 
підвищити рівень народознавчих знань школярів, сприяти формуванню національної культури, надихнути на пізнання духовних та матеріальних надбань українського народу.

Інтерактивна вправа про рослини
Lego на заняттях з математики: 5 способів, як використати констуктор
Міжнародні партнери обіцяють, що скоро всі українські діти матимуть змогу навчатися з допомогою Lego. Розповімо про 5 способів, як використати цей відомий на весь світ конструктор на заняттях з математики.
РОЗВ’ЯЗУЄМО ЗАДАЧІ
Для розв’язання найпростіших задач вам знадобляться 2 види цеглинок різного кольору.
Приклад завдання. На поляні росло 5 квіток. Згодом на поляну прилетіли метелики та сіли кожен на свою квітку. Трьом метеликам квіток не вистачило. Чого більше – квіток чи метеликів? На скільки?
Процес розв’язку. Про що йде мова у задачі? Скільки було квіточок? Викладаємо квіточки цеглинками одного кольору.
Далі беремо цеглинки іншого кольору та викладаємо біля кожної квітки. Скільком метеликам не вистачило квіточок? Діти відповідають, що три. Отже потрібно взяти ще три цеглинки того кольору, який «присвоїли» метеликам.
Таким чином діти побачать, скільки на поляні квіточок, а скільки метеликів, кого більше та на скільки.
ВИВЧАЄМО СКЛАД ЧИСЛА
Вам знадобляться цеглинки двох кольорів.
Приклад завдання. Розписати склад числа «6».
Процес виконання завдання. Беремо одну цеглинку одного кольору, п’ять – іншого. Далі дві – одного, чотири – іншого і так далі.
Викладаємо усі варіанти.
ПРОВОДИМО ГРАФІЧНИЙ ДИКТАНТ
Можна використовувати цеглинки як одного кольору, так і різних.
Приклад завдання. Покладіть у правому нижньому куті дві цеглинки, далі підніміться вгору та викладіть чотири цеглинки, поверніть наліво та викладіть п’ять цеглинок і так далі.
Це може бути геометрична фігура або малюнок.
Запитання до дітей після виконання завдання: Що вийшло? Скільки цеглинок використали? Якого кольору?
ПРОВОДИМО МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Приклад завдання. Давайте побудуємо будинок. Перший поверх – 5 цеглинок, 2-й поверх – на 3 цеглинки більше, 3-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж 2-й поверх.
ВИМІРЮЄМО ПРЕДМЕТИ ТА ПОРІВНЮЄМО ЇХ
Приклад завдання. Виміряти висоту олівця та іграшки. Порівняти їх.
Процес виконання завдання. Для того щоб виміряти висоту предмета, запропонуйте дитині побудувати поряд з цим предметом вежу з цеглинок, яка б охопила всю його довжину. Після того як дитина побудує дві вежі, їх слід порівняти: який з предметів вищий та на скільки цеглинок.

Контрольна робота 2 клас аудіювання

Аудіювання
Горіх
             Бабуся передала з села торбинку з волоськими горіхами, бо її онучка Інна їх дуже полюбляла.
             Один волоський горіх Інна загубила на подвір’ї. Горобці примітили згубу і зразу підлетіли. Однак шкаралупка на горіхові була для їхніх дзьобиків занадто твердою.
              Ледачий голуб теж побачив горіха, але навіть не спробував вилущити його зерня – голубові аби хтось вилущив, то він готовеньке склював би.
              Підійшов до горіха великий смугастий кіт. Понюхав його , покачав лапою та й пішов, гордо несучи свого пухнастого хвоста.
             Так і лежати б горіхові хтозна-скільки. Але тут – шуг! – на подвір’я опустився грак.  Діловито підступив до горіха, дзьобом – тук-тук-тук! Мовляв, відчиняйся!
            Шкаралупка не піддавалася.
             Тоді грак ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним вище сусіднього багатоповерхового будинку та й кинув його звідтіля на асфальтовану доріжку.  Шкаралупка тільки хрусь – і розкололася. А грак уже й тут: видовбує зерня до дрібочки та позирає, чи не загубив хто на подвір’ї ще чогось смачненького.
(150 слів)                                                                                  За Є. Шморгуном

1.      Що загубила дівчинка на подвір’ї?
А  Гроші                                   Б Сумку                               В Горіх
2.      Хто першим примітив згубу? 
А  горобці;                               Б Голуб;                             В Грак
3.  Чому голуб не виклював горіха?
А Був не  голодний;               Б Був ледачий                  В Був розумний
4.  Що зробив з горіхом кіт? 
А З’їв;                                         Б Понюхав;                        В Забрав
5 Як звали дівчинку, що загубила горіх?_____________________
6. Яка пташка виявилася найрозумнішою?_______________________________
7. Грак підняв горіх вище сусідньої багатоповерхівки і ____________________________
___________________________________________________________________________
8. З’єднай частинки.
   Горобці                  лінивий
    Голуб                   кмітливий
    Грак                     цікаві

2 клас
Мовні знання та вміння
2. Слово
Варіант 2
Вибери і запиши  правильну відповідь.
1.     Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити?, означають ...
ÿ       назви предметів;
ÿ       ознаки предметів;
ÿ       дії предметів.
2.     Запиши рядок, в якому записані іменники.
ÿ       Холодний, чистий, радісний.
ÿ       Малюнок, день, бджола.
ÿ       Пише, малюють, бачити.
3.     Запиши рядок, в якому записано тільки дієслова.
ÿ       Стукає, розв’язок, читають.
ÿ       Мороз, рипить, ллє.
ÿ       Розв’язує, дощить, замерз.
4. До поданих слів добери і запиши слова, протилежні за значенням.
Вузький –
                Мовчати –
5. Запиши текст, змінюючи слова в дужках так, як того вимагають службові слова. Підкресли прикметники.
До (вікно) прилетіла маленька синичка. Вона стукала гострим дзьобиком у (шибка). Заглядала агатовим оченятком у (кімната)

2 клас
Мовні знання та вміння
2. Слово
Варіант 1

Вибери і запиши  правильну відповідь.
4.     Слова, які відповідають на питання що? Або хто?, є...
ÿ       Назвами ознак;
ÿ       Назвами дій;
ÿ       назвами предметів.
5.     Запиши рядок слів, що відповідають на питання який? яка? яке?
ÿ       Осінь, фіалка, срібло.
ÿ       Срібний, осіннє, бузкова.
ÿ       Пише, малюють, бачити.
6.     Запиши рядок, в якому записано тільки дієслова.
ÿ       Будова, сіяти, пливе.
ÿ       Працює, живуть, мрію.
ÿ       Малює, перехід, знайшов.
4. До поданих слів добери і запиши слова, протилежні за значенням.
Короткий –
                Веселий –
5. Запиши текст, змінюючи слова в дужках так, як того вимагають службові слова. Підкресли прикметники.
     Прийшла до (береза) весна. Вплела їй в (коса) зелені стрічки. Подивилося на (береза) сонце і не впізнало її.

2 клас
Мовна тема
Речення
1 варіант
1.     Познач правильну відповідь
Речення – це…
А кілька слів;
Б слова –назви предметів;
В слово або група слів, що виражають закінчену думку.

2.     Познач, як називається речення, у якому про щось або про когось запитується.
А розповідне;
Б спонукальне;
В питальне.

3.     Познач розповідне речення.
А Заспівайте гарну пісню.
Б Коли зацвітає верба?
В Щасливою людина стає у праці.

4.     Підкресли в реченні головні слова.
До струмка лісовою стежиною поспішає лось.

5.     Склади речення й запиши його.
(Де?) сяє (яке?) сонечко.


2 клас
Мовна тема
Речення
2 варіант
1.     Познач правильну відповідь
Речення – це…
А текст;
Б словосполучення;
В слово або група слів, що виражають закінчену думку.

2.     Познач, як називається речення, у якому про щось розповідається або повідомляється.
А питальне;
Б спонукальне;
В розповідне.

3.     Познач спонукальне речення.
А  А ви були в столиці України?
Б Бережи свій рід, свою Україну.
В Жодне свято не обходилося без рушників.

4.     Підкресли в реченні головні слова.
Сонячне проміння залило землю теплом і світлом.

5.     Склади речення й запиши його.
(Де?) з’явилися (які?) проліски.


Профілі базових компетентностей учителя початкових класів Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/1973-yakim-ma-buti-vchitel-novo-ukransko-shkoli


Добавьте подпись

Проект "Великдень" 





ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ 👇👇👇👇
ОБИРАЄМО - ВЧИМОСЯ....































Школа для батьків: як правильно допомагати дитині робити домашні завдання?

Турботливі батьки завжди намагаються допомогти своїй дитині з домашніми завданнями, щоб малюк трохи відпочив після школи або зайнявся улюбленою справою. Але якщо батьки не хочуть постійно допомагати своїй дитині до самого випускного, їм потрібно дотримуватися кількох простих правил. ВЧИМО ДИТИНУ ВЧИТИСЯ Психолог Ганна Румянцева розповідає, що діти, в залежності від віку, по-різному ставляться до своїх домашніх завдань. Першокласники просто не…


Підготовка вчителів – це ключове в реформі освіти. Тому “Нова українська школа” підготувала другу добірку можливостей для вчителів.
NUS.ORG.UA
Доведено, що музика активізує багато ділянок мозку та приносить користь дітям у соціальному й емоційному плані. У статті зазначено сім сфер життя дитини, на які, відповідно до результатів досліджень, позитивно впливає музика https://childdevelop.com.ua/articles/develop/1758/

Сім різних сфер життя дитини, на які музика впливає позитивно й сприяє гармонійному розвитку
CHILDDEVELOP.COM.UA

Немає коментарів:

Дописати коментар